Traditioneel komt de vastgoedmarkt tot leven zodra de lente aanbreekt. Veel huiseigenaren wachten liever tot de lente voordat ze hun woning verkopen. Dit vormt het uitgangspunt voor de campagne van Immoweb voor 2024.
Aangezien er twee verschillende doelgroepen zijn (kopers en verkopers), is de campagne opgesplitst in twee delen: het ene deel is gericht op huiseigenaren, het andere op potentiële kopers.
Wil je meer werk van Immoweb zien?